Podpora IT

Systémová podpora & Podpora koncových uživatelů:

Správa prostředí systémů a koncových stanic je pro majitele i uživatele velmi náročná jak časově, tak i finančně. Našim cílem je minimalizování případných nežádoucích problémů s funkčností systémů a koncových stanic a konzultace v oblasti IT infrastruktury zákazníka tak, abychom uspokojili požadavky klienta i během životnosti těchto systémů a koncových stanic, případně navrhli řešení ke splnění požadovaných očekávání .

Naši systémoví inženýři a odborníci specializovaní na konkrétní odvětví  jsou připraveni poskytnout podporu jak jednorázově, tak i dlouhodobě.

Do podpory IT řadíme:

  • Podporu serverů a storage (aktualizace serverového SW, aplikací, podpůrných prvků, veškerá administrace napříč firemní IT/IS infrastrukturou , konfigurace, vzdálená správa)
  • Podporu koncových stanic (kontrola SW, řešení uživatelských obtíží, aktualizace antivirového programu, individuální nastavení uživatelských přístupů,  zamezení užívání nechtěného SW snižujícího pracovní nasazení – internet, chat, hry atd…)
  • Podporu tiskových zařízení (sledování a doplnění spotřebního materiálu, sledování a výměna opotřebovaných komponent)
  • Podporu SW a aplikací na úrovni systémové i uživatelské
  • Podporu Internetu – připojení
  • Podporu sítí LAN, WAN
  • Podporu zabezpečení  – Firewall
  • Podporu bezpečnosti – SW
  • Profylaxe zařízení (prodlužuje životnost HW, SW kontrola předchází problémům se spamy, viry a dalšími útoky z vnějšího prostředí)